dimarts, 28 d’octubre del 2014

LES COLÒNIES


3 comentaris:

  1. Em va encantar jugar amb els nens a les cabanes!!!
    i em va encantar encara mes la familia Trebolini!!!
    El menjar estava bonissim!!!
    Les habitacions també eren molt xulas!!!
    Em van encantar els companys d'habitació!!!
    Van ser unes colonies super mega chachi pistachi!!!
    Em vaig riure moltissim a les colonies!!!
    Em va agradar tot!!!
    Les colonies van ser xules,no xules no, xulisisimes!!!

    Uma!

    ResponElimina
  2. Hola soc la Emma man encontat les colonies an sigut xulisimas!!!
    Les habitasions em van encantar perque eren vastan grans.Mo vaig pasar molt be jugant amb els nens i nenes de 4t.Els jocs de nit em van agradar molt,els nens i nenes de 4t vam jugar al bosc!!! I feiem activitats vam construir una cavana la bosc perque sino els de 3t es la destrosarien.Em van encantar les colonies!!!







    ResponElimina